Sunday, June 05, 2005

ODTUde finaller .... tekrar:))


Sonunda tekrar ODTUdeyim ve , tekrar finallere girecegim , aynı eski gunlerdeki gibi. Eski gunler dedigimime baskmayın , tam olarak 1 sene bile olmadı ama o kadar cok özledim ki ODTUyu , ögrenciliği , yurdumu. Bu haftasonu doya doya gezdim, arkadaslarla sohbet ettim , dolandım durdum...

Herhalde 1 senelik hasretimi yenecek kadar zaman gecirdim Ankarada.Ama insan doyamıyorum, tekrar görüsmek üzere Ankara...

Not1: Foto IT Governance finali cıkısı , (gerci finalden hemen sonra ben database sınavına girdim ) arkadaslarla hocanın etrafında cember vaziyette dersle ilgili sorular cözerken .... mekan , catının direk onu , yani bolumun cıkıs kapısı...
Not2: Bu yazıyı finaller acıklandıktan sonra yazıyorum , dersleri gecmişim hem de 3.25 ortalama ile, bu yaz vur patlasın cal oynasın :)))

No comments: