Sunday, July 03, 2005

Ayvalık!!!yaptık bir ayvalık :))

Merhabalar,

İlk defa sizlere bir gezimi mutlu bir sekilde anlatamayacagım. Nedeni ise , hayatımın en önemli iki seyi olan iletişim ve anılara ait makinalarımı caldırdım bu haftasonu ...Ayvalık sarımsaklıda denize girerken , daha doorusu Varlık girerken ben yatıyordum o sırada, adamlar ( serfesizler) iki cep telefonu ve iki dijital makina olan cantamızı yürüttüler. İlk anda saka zannetigim olay Varlık denizden cıkınca netlesti. İnanın Bursadan 5 saatlik yol sonunda geldigimiz Sarımsaklı plajında yarım saat icinde tatilimizin icine edildi diyebilirim. Ara tara, jandarmaya kos, nafile , Türkiyede olur boyle vakalar , gitti mi bir daha geri gelmez diyerek icimizde bu olayı kapatmaya calıstık ancak o da nafile , cünkü giden esyalarımız gercekten yapmak istedigim seyler icin en önemli araclardı.

Neyse , aksam Ayvalıga geldik ve hemen bir pansiyon arayısına koyulduk. İlk gördügümüz tabeladan girdik. Sultan pansiyon , kasabanın iclerinde , eski mimaride bir ev ... Uygun fiyatı bir yana , Ayvalıkta , o eski havayı teneffüs edebileceginiz yegane bir yer. 3 katlı ... temiz odalar ... ve en önemlisi de sonrasında kesfettigimiz , Ayvalıgın sessiz ve sakin manzarasına hakim kucuk terası ... Otur orda sabaha kadar manzarayı seyret ... hatta yat uyu orda :))) Neyse , pansiyonu işleten arkadas da gercekten cok iiydi, zaten sıkıntılı gecirdigimiz bir gunden sonra boyle bir insana ihtiyacımız vardı ...

Neyse aksam cıkıp belediye binasının orda , eskiden bir sinema olan sehir klubunde kofte balık ve bira yaptık. Ne de olsa hayat devam ediyordu.Ancak icim icimi yiyordu. Benim gibi fotograf makinası ve telefonu bu kadar etkin ve cok kullanan bir adama yapılır mıydı bu , Ayvalık bu konuda cok puan kaybetti gözümde , bir daha gelmeyen namert olsun :))) Her yerde olur ama biraz daha güvenlik önlemleri alınabilir.

Sabah kalktık ve direk Sarımsaklı plajına olayı tekrardan sorgulamaya gittik. O arada annemleri aradım , onlar da bu arada Tireboluda kaynarca sahilinde , neyse onları Ayvalıktan biri aramıs ve cantayı bulduklarını söylemis ...Hemen bulustuk ve cantayı aldık. O insanlara burdan tekrar tesekkür ediyorum. Ancak canta tamam da foto , ve telefonlar kus olmuslar tabikii...Neyse artık , ordan da hemen Bursa otobusune bindik , ve bu eglencesinin yanında berbat gecen bu haftasonunu evde son dakika temizligi yaparak bitiriyoruz.... Su an yorgunluktan bitap durumdayım , ve yarın telefon alarmsız nasıl kalkacagımı hesap ediyorum...